Het digitale loket voor burgers, ondernemingen en verenigingen
Burger en burgerzaken
Papieren en attesten, Adreswijziging, …
Meldingen en klachten
Efficiënt meldingen- en klachtenbeheer
Openbare ruimte
Inname openbaar domein, Evenementen
Ondernemen
Digitaal ondernemersloket
Subsidies
Premie- en subsidieloket
Zelf modelleren
Bouwdoos om zelf aan de slag te gaan
Burger een burgerzaken
Papieren en attesten, Adreswijziging, …
Meldingen en klachten
Efficiënt meldingen- en klachtenbeheer
Openbare ruimte
Inname openbaar domein, Evenementen
Ondernemen
Digitaal ondernemersloket
Subsidies
Premie- en subsidieloket
Zelf modelleren
Bouwdoos om zelf aan de slag te gaan
Burger en burgerzaken
Papieren en attesten, Adreswijziging, …
Meldingen en klachten
Efficiënt meldingen- en klachtenbeheer
Openbare ruimte
Inname openbaar domein, Evenementen
Ondernemen
Digitaal ondernemersloket
Subsidies
Premie- en subsidieloket
Zelf modelleren
Bouwdoos om zelf aan de slag te gaan
Klanten
Nieuws
Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging
Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.
Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden
Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform.
Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket
In het Limburgse Herk-de-Stad, een stad met ongeveer 12.750 inwoners, heeft het bestuur opmerkelijke stappen gezet om digitale dienstverlening te omarmen. In een gesprek met Alain Steenaerts, verantwoordelijke voor de Dienst Burgerzaken, vertelt hij waarom Herk-de-Stad met SmartLoket zo sterk heeft ingezet op digitalisering.